جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
شهرستان دشتستان بلاتکلیف است
بوشهر - نمایننده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار بوشهر را مقصر بلاتکلیفی این شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر جمعه در نشست با جمعی از جوانان انقلابی دشتستان، اظهار داشت: وجود دولت آیت الله رئیسی را فرصتی برای تغییر وضعیت موجود می‌دانیم و باید تلاش کنیم که امید مردم را در این دولت بازگردانیم و بدنه اجتماعی جریان انقلابی را با کارهای امیدآفرین تقویت کنیم.

نماینده دشتستان در پاسخ به برخی انتقادات درباره بلاتکلیفی دشتستان بیان کرد: با این وجود که ما به دنبال امیدآفرینی هستیم اما مردم دشتستان گلایه دارند، دشتستان بلاتکلیف است و مقصر این بلاتکلیفی شخص استاندار است.

وی ادامه داد: استاندار متأثر از حلقه پرحاشیه اطرافش در حق مردم بزرگ دشتستان جفا کرده و به جای حل مشکلات، به دنبال کار سیاسی و سیاسی کاری در این شهرستان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ما با کسی تعارف نداریم و تلاش می‌کنیم که این روند اشتباه را اصلاح کنیم تا به پای دولت جدید و جریان انقلابی نوشته نشود.

قابل ذکر است که در حالی که همه شهرستان‌های استان بوشهر از ماه‌ها پیش فرماندار خود را شناخته‌اند فرمانداری بزرگترین شهرستان استان بوشهر با سرپرست اداره می‌شود و بسیاری از ادارات این شهرستان بلاتکلیف مانده است.

کد خبر 43959
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار