پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند
مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان با بیان این‌که طی یک روز گذشته ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۰ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید - ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۳۳۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۵۴ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۹۶ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۷۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۴۹۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید - ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود.

وی اظهار کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات‌رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

کد خبر 44061
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار