جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تاخیر در اتمام پروژه‌ها شهر بوشهر غیرقابل قبول است
ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر گفت: تاخیر و کوتاهی در اتمام به‌موقع و تحویل پروژه‌ها این شهر به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست.

حسین حیدری صبح امروز در نشست با حوزه عمرانی شهرداری بوشهر با بیان اینکه همدلی و همراهی کلیه بخش‌های شهرداری برای ایجاد عمران و آبادانی شهر امری ضروری است، افزود: بودجه شهرداری این بندر امسال افزایش حدود ۲برابری داشته و این مهم، وظیفه همکاران شهرداری به‌ویژه حوزه عمرانی را دوچندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری تاخیر و کوتاهی در اتمام به‌موقع و تحویل پروژه‌ها به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست، ادامه داد: کاری که در حوزه عمرانی صورت می‌گیرد به‌عنوان پیشانی شهر محسوب می‌شود و این حوزه پیشقراول عرصه خدمتگزاری به مردم است، بنابراین در سال جاری همه امور باید به بهترین نحو انجام شود.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه مشکلات و موانع به‌زودی مرتفع خواهند شد، افزود: افزایش سرانه آموزش، ارتقای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای این حوزه، ایجاد دفتر فنی، استفاده از مشاوران خبره و... باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه تعداد پروژه‌های امسال نسبت به پارسال افزایش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: با افزایش پروژه‌ها نباید کیفیت کار فدای کمیت آن شود و انتظار داریم به‌سرعت و با نهایت دقت پروژه‌ها آماده بهره‌برداری و خدمت‌رسانی به مردم شوند.

وی اولویت سال ۱۴۰۱ شهرداری بندر بوشهر را هوشمندسازی سیستم اداری و کاهش اتلاف وقت و هزینه عنوان کرد و افزود: ما نیامدیم که حکومت کنیم، هدف ما خدمت به مردم است؛ بنابراین به دور از غرور و تکبر باید نقاط ضعفمان را به قوت تبدیل کنیم و حرکت انقلابی و جهادی را در عمل و نه در شعار در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام

کد خبر 44069
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار