چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
صنایع از ظرفیت‌های استان بوشهر برای تامین نیازهایشان استفاده کنند
بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای صنایع و تولیدکنندگان استان گفت: صنایع از ظرفیت‌های موجود در داخل استان بوشهر برای تامین نیازهای خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باید با هدف‌گذاری مناسب در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید طرح‌ها و برنامه‌ها با همین عنوان هدف‌گذاری شوند تصریح کرد: در استان بوشهر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت مناسب خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی در زمینه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سال جاری داخلی سازی کالاهای وارداتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به تصویب سند توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال از شرکت‌های دانش بنیان به لحاظ کمی و کیفی در استان بوشهر حمایت و برای توسعه آنها برنامه ریزی می‌شود.

محمدی‌زاده به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و… اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های خالی فراوانی در حوزه نفت و کشاورزی در استان بوشهر وجود دارد که باید حمایت شده و تولید آنها رونق بگیرد.

وی تأمین نیازهای صنایع در داخل استان بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان توان تأمین این نیازها را دارند و باید به صورت ویژه ارتباط دو سویه برقرار شود.

کد خبر 44072
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار