پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
هنر و هنرمندان خارگ در تمام عرصه های اجتماعی میدان دار باشند

خارگ :محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حمایت همه جانبه از هنرمندان خارگی در اولویت بخش های فرهنگی جزیره قرار گیرد.

به گزارش خارگ آنلاین : محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویایی هنر در جامعه جزو ضروریات دوران پساکرونا محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت نشاط اجتماعی و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف نقش هنرمندان بیش از پیش احساس می‌شود.


وی افزود: هنر جلادهنده روح و جان  انسان است که می‌بایست بستر توسعه و رشد آن در خارگ فراهم شود تا هنرمندان خارگی بدون دغدغه بتوانند به رسالت خود عمل نمایند.
.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خارگ علاوه بر ظرفیت انسانی بی بدیل در زمینه هنر ، دارای ظرفیت های بکر بومی است که برای تمام ایرانیان ارزشمند است ، از این رو هنرمندان نقش مهمی برای ارائه و شناساندن مطلوب این ظرفیت ها به همگان دارند. چنانکه پیش تر بر ضرورت حمایت از هنرمندان بومی خارگ تاکید داشته ایم ، تمامی بخش های فرهنگی و شرکت های نفتی بایستی بر این باور باشند که از توانمندی‌های  هنری جزیره خارگ بهره مند شوند.

دشتی زاده بیان داشت: سکوت ورزش و مغفول ماندن هنر در خارگ زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است. تمام تلاش ها باید برای پویایی این دو مقوله مهم در جامعه خارگ به کار گرفته شود.
در پایان عنوان کرد: دغدغه این قشر فرهنگی جامعه میبایستی جامعه عمل پوشانده شود و همه دستگاه های متولی در تحقق آن کوشا باشند.

کد خبر 46042

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار