پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
نشست مشترک رییس شورای اسلامی شهر و  شهردارخارگ  با مدیر عامل شرکت پتروشیمی خارگ

خارگ : رشد و توسعه شهر در سایه تعامل متقابل و با لحاظ حقوق قانونی شهروندان

به گزارش خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ عصر امروز جلسه ای مشترک فی مابین شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با مدیر عامل مجتمع پتروشیمی خارگ در محل دفتر این مجمتع در تهران برگزار شد.

 

یوسف وطن دوست رییس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این دیدار با تاکید بر پرداخت به موقع عوارض گفت : عوارض به عنوان حقوق حقه و قانونی شهر و شهروندان از مطالبات قانونی شهرداری هاست و شرکت پتروشیمی خارگ یکی از شرکت های پیشرو در پرداخت عوارض می‌باشد.


شعیب بحرینی با اشاره به مسایل مورد بحث در این دیدار گفت : در این دیدار در خصوص محاسبه و دریافت عوارض از شرکت پتروشیمی خارگ بحث و تبادل نظر شد.


شهردار خارگ ضمن اشاره به تعامل خوب و مثبت مدیریت پتروشیمی خارگ با مجموعه مدیریت ارشد شهری گفت : تعامل خوبی همواره بین این شهرداری و مجتمع پتروشیمی خارگ برقرار بوده و در سایه این تعاملات و پیگیری مستمر می توان پروژه های مفید و اثر بخشی را در شهر به مرحله اجرا گذاشت.

 

 

 

در پایان این نشست دکتر بهزادی مدیر عامل شرکت  پتروشیمی خارگ با تاکید بر لزوم همکاری دوسویه میان مجتمع پتروشیمی خارگ و ادارات و سازمان های مستقر در جزیره به ویژه شهرداری خارگ افزود : این مجتمع همواره تعامل بسیار خوبی را با مجموعه های مستقر در جزیره داشته و در ادامه همین تعاملات در پرداخت عوارض قانونی پس از بررسی کارشناسی طی مراحل قانونی نیز اقدام خواهد نمود.

کد خبر 46238

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار