جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اردوی جهاد دامپزشکی در بخش ارم شهرستان دشتستان انجام شد
بوشهر- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان گفت: سمپاشی بدن بیش از ۷ هزار رأس دام سبک و ۱۹ هزار متر مربع جایگاه نگهداری دام در کاروان جهادی دامپزشکی خدمت به بخش ارم دشتستان انجام شد.

فیصل ضرغامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای کاروان خدمت فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان دشتستان در بخش ارم اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین و فعالیت جهاد دامپزشکی در این طرح شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان با حضور اکیپ‌های مختلف عملیاتی، سمپاشی بدن بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ رأس دام سبک، ۶۵ رأس دام سنگین و ۱۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع جایگاه نگهداری دام در بخش بوشکان به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی از قبیل کنه و کک انجام داد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده ویزیت رایگان و انجام معاینات و نمونه برداری و تشخیص بیماری دام‌ها در مراجعه به دامداری‌های روستاهای بخش ارم انجام شد.

وی گفت: همچنین برپایی میز خدمت و آموزش چهره به چهره به دامداران در خصوص راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مختلف نیز صورت پذیرفت.

ضرغامی یادآور شد: با فعالیت اکیپ‌های واکسیناسیون شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان، واکسیناسیون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک بخش ارم بر علیه بیماری بروسلوز (تب مالت) انجام شد.

کد خبر 46267
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار