سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالبات کارکنان بیمارستان دیر پرداخت شود
بوشهر- امام جمعه دیر با بیان اینکه مسئولان نسبت به پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان دیر اهتمام داشته باشند، گفت: مسئله کالای همراه ملوان باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: این پیروزی در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ما نقطه عطفی بود.

امام جمعه دیر افزود: امیدواریم مسئله فتح خرمشهر به عنوان الگو مطرح باشد و در عرصه‌های مختلف خرمشهرهای دیگری بویژه در زمینه اقتصادی فتوحاتی داشته باشیم.

وی با بیان حدیثی از امام صادق (ع)، بیان کرد: هر جامعه‌ای نیازمند رهبری عالم و اسلام شناس و آگاه به زمان و با ورع و پارسا، فرمانروایی نیکوکار که از او حرف شنوی داشته باشند و دیگری پزشکی متخصص و مورد اعتماد است.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر فرمانداری یا رئیس جمهوری انسان دلسوزی باشد اما کارگزاران از او حرف شنوی نداشته باشند این دستورات روی زمین خواهد ماند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه فرماندار شهرستان دیر باید اقتدار خود را در مشکلاتی که برای مردم پیش می‌آید، نشان دهد، افزود: در بحث نیروی انتظامی من بارها عرض کرده‌ام این بحث کالای همراه ملوان اگر غیرقانونی است درب گمرک را ببندید و مردم و ما را راحت کنید و اگر قانونی است چرا این طور با مردم برخورد می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی برای مردم مشکل درست کردن، صحیح نیست.

حسینی درباره مشکلات بیمارستان دیر، ابراز کرد: در زمینه تجهیزات و پزشک با کمبودهایی در بیمارستان مواجه هستیم.

وی درباره عدم پرداخت مطالبات برخی از پرسنل بیمارستان، تاکید کرد: مسئولان مربوطه با رایزنی نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان بیمارستان اقدام کنند.

کد خبر 46269
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار