پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ابتلا به آبله میمونی در نیشابور مشاهده نشده است
نیشابور ـ سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور از عدم ابتلا به آبله میمونی در این شهرستان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درودی ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: وزیر بهداشت قول داده‌اند در روز رسمی اعلام دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این شهرستان حضور پیدا کنند و بزودی دانشکده علوم پزشکی با پیگیری‌های نمایندگان مجلس به دانشگاه تبدیل می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: آبله میمونی در نیشابور تاکنون شناسایی نشده است و تستی نیز تاکنون در این زمینه در این شهرستان انجام نشده است.

وی بیان کرد: سلامت مردم نیشابور بزرگ در اولویت ماست و بر روی پول بیت‌المال با کسی تعارف ندارم و اجازه سیاست بازی را در سلامت مردم نخواهیم داد.

درودی با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان ابراز کرد: از ابتدای سال ۳۳ نفر فوتی ناشی از کرونا داشته‌ایم که ۱۶ نفر قطعی به کرونا مبتلا شده بودند و ۱۷ نفر فوت مشکوک داشتیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در حال اخذ مجوز بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در حاجی‌آباد شهرستان زبرخان هستیم که در حال جانمایی زمین و مطالعات این پروژه هستیم.

وی اظهار کرد: طبق برآورد مالی که انجام شده است ۲۵۰ میلیارد تومان دانشکده علوم پزشکی بدهی داشته است و ۵۰ میلیارد تومان تا به امروز معوقه پرداخت کرده‌ام و تا مادامی که معوقات پرسنل پرداخت نشود پروژه جدیدی را شروع نمی‌کنم و به دنبال رزومه سازی برای خودم نیستم.

درودی با اشاره به حواشی متن حکم وی در شهرستان افزود: سیاست‌های جدید وزارت بهداشت بدین گونه است که کشور را بصورت ده منطقه تقسیم کرده و هر منطقه رئیس منطقه دارد که در خراسان رضوی رئیس منطقه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که با تفویض اختیار وزیر تمام احکام سرپرست دانشکده‌ها را ریاست منطقه می‌زند اما حکم ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور توسط وزیر بهداشت و درمان خواهد خورد.

کد خبر 46277
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار