جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی به ظرفیت‌های استراتژیک استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در استان به ظرفیت‌های اقتصادی نگاه و توجه ویژه‌ای صورت گرفته ولی به ظرفیت‌های فرهنگی کم‌توجهی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب را ضرورت دانست و ادامه داد: بوشهر استانی ولایت‌مدار است و باید تصویر مناسبی از وضعیت استان در ذهن‌ها ایجاد شود.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها در زمینه ساماندهی سواحل استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ از مهمترین بخش‌های کاری است و باید همه مسئولان در کنار هم باشد و کار انقلابی در این زمینه انجام دهند.

کار انقلابی در حوزه فرهنگ استان بوشهر

پورات با بیان اینکه اقدام و کار انقلابی مورد نیاز در حوزه فرهنگ در استان بوشهر آغاز شده است افزود: این روان در زمان حاضر با همت و هماهنگی همه دلسوزان ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مهم فرهنگی با برنامه‌ریزی و توجه ویژه امام جمعه و استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم فرهنگی برخوردار است که توجه به آنها زمینه‌ساز رفع مشکلات زیرساختی است.

وی استفاده از نخبگان، مسئولان و فعالان انقلابی در حوزه فرهنگ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به حوزه عفاف و حجاب، ساماندهی سواحل و توسعه طرح‌های فرهنگی اجتماعی بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی در اولویت است.

پورات از تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه میراث فرهنگی خبر داد و افزود: طرح‌های فرهنگی با تشکیل اتاق فکر اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در گذشته کم لطفی‌هایی در زمینه مسائل فرهنگی بوده و حمایت‌های لازم از این بخش صورت نمی‌گرفت که تلاش می‌شود با تمام توان در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

کد خبر 46901
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار