پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مربیان مراکز پرورش فکری در تربیت آینده سازان کشور جهادی عمل کنند
گناوه- فرماندار گناوه گفت: مربیان و پرورش دهندگان کودکان و نوجوانان باید در تربیت آینده سازان کشور جهادی عمل کنند و با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از همه ظرفیت ها وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار داشت: امروز کشور ما در یک جنگ فرهنگی است و دشمنان که در جنگ سخت راه به جایی نبرده‌اند با ترفندها و توطئه‌های فراوان در این جنگ فرهنگی سعی در اجرای نقشه‌های شوم خود در میان نسل‌های جوان و نوجوان دارند.

فرماندار گناوه افزود: در این راستا وظیفه همه ما بخصوص متولیان فرهنگی و کسانی که در اینگونه نهادها و ادارات مشغول به خدمت هستند بسیار سنگین و حساس‌تر است.

وی گفت: متولیان فرهنگی و مربیان که با نسل کودک و نوجوان و نونهالان در ارتباط هستند باید تمام تلاش خود را در راستای پرورش آینده سازان انقلاب و کشور به کار گیرند تا افرادی کارآمد و هم راستا با اهداف نظام مقدس اسلامی و بر اساس آموزه‌های دینی و منویات رهبری تربیت و آینده کشور به دست آنها سپرده شود.

فرماندار گناوه افزود: مربیان پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید آموزش‌های دینی و انقلابی و منویات رهبری را با تولیدات هنری ساده و زبان کودکانه به کودکان و نوجوانان منتقل کنند و از شخصیت‌های دینی، انقلابی و اسلامی الگوسازی مناسب برای کودکان و آیندگان انجام دهند.

مربیان مراکز پرورش فکری در تربیت آینده سازان کشور جهادی عمل کنند

وی یادآوری کرد: فرهنگ سازی باید به طور گسترده و از خانواده‌ها آغاز شود و برنامه‌ها را باید در خانواده‌ها اجرا و پایه گذاری کرد.

صفری ادامه داد: فرصت پرورش نسل آینده امروز در دست مربیانی که با کودکان و نونهالان و نوجوانان سروکار دارند است که باید این فرصت مهم را غنیمت شمرد و همه تلاش خود را بر روی تربیت نسل آینده کشور به نحو احسن متمرکز کرد.

فرماندار گناوه گفت: مربیان و پرورش دهندگان کودکان و نوجوانان در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در تربیت نسل آینده و آینده سازان کشور جهادی عمل کنند و با برنامه ریزی مناسب و با بهره گیری از همه امکانات، توانایی و ظرفیت‌ها وارد میدان شوند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و دست اندر کاران دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه و بندر ریگ شهرستان خاطرنشان کرد: آماده هر گونه همکاری برای کمک به رفع مشکلات این مراکز هستیم و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد شد.

کد خبر 46902
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار