شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
نرخ‌های جدید شن و ماسه به منظور افزایش کیفیت اعلام شده است
بوشهر- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اعلام نرخ‌های جدید شن و ماسه به منظور افزایش کیفیت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح سه‌شنبه در نشست با فعالان معادن استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال و تأمین مصالح مورد نیاز پروژه‌ای مختلف عمرانی و ساختمانی حمایت از صنایع معدنی استان بوشهر ضروری است.

وی افزود: پیگیری مسائل و مشکلات صنایع معدنی از جمله واحدهای شن و ماسه از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور استمرار فعالیت و افزایش تولید از طریق جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مورد دستور کار جدی قرار داشته است.

صفوی با اشاره به دستورالعمل نرخ گذاری کالا و خدمات صنفی که دسته بندی آن در سه گروه کالایی است اعلام کرد: شن و ماسه مشمول گروه سوم اولویت‌های نرخ‌گذاری بوده و مشمول نرخ گذاری دستوری نمی‌باشد و همچنین نرخ این قبیل کالاها بر اساس ضوابط هیأت تعیین و تصویب قیمت‌ها توسط بخش تولیدی تعیین می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تعیین نرخ‌های جدید انواع شن و ماسه از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنایع و معادن استان به منظور افزایش کیفیت محصول و تأمین بخشی از هزینه‌های فرایند تولید انجام شده است.

مدیر کل صمت استان بوشهر خاطرنشان کرد: نرخ‌های جدید صرفاً مربوط به تولید کالاهای منطبق با شرایط استاندارد بوده و به هیچ وجه کالاهای غیر استاندارد را شامل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: نظارت مستمر بر قیمت و کیفیت محصولات واحدهای تولیدی شن و ماسه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از قبیل اداره کل استاندارد به منظور برخورد با تخلفات احتمالی با جدیت در سطح استان اجرا می‌گردد.

کد خبر 46919
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار