چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
عدالت تربیتی نیازمند همراهی همه نهادهای دولتی و غیردولتی است
بوشهر- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: عدالت تربیتی نیازمند فعالیت جهادی و همراهی و کمک همه نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خان محمدی صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مهمترین راهبرد برای دستیابی به موفقیت در جامعه داشتن شبکه‌ای از معنویت، مدیریت و راهبری است.

وی اضافه کرد: وقتی سلایق و ابتکارات در عرصه مدیریتی وارد می‌شود شاهد دستیابی به موفقیت‌های خوبی هستیم که باید در حوزه آموزش و پرورش از این راهبردها به خوبی استفاده کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های اساسی که داریم نوع نگاه به حل مسئله است؛ باید با رویکرد جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه‌های مختلف بیان کرد: قرارگاه عدالت تربیتی از برنامه‌های شاخص وزارت آموزش و پرورش است که به نتیجه رساندن آن نیازمند عزمی جهادی است.

عدالت تربیتی نیازمند همراهی همه نهادها دولتی و غیردولتی است

خان‌محمدی تصریح کرد: این قرارگاه با رویکرد نگاه ویژه‌تر در مناطق مرزی، کم‌برخوردار و محروم فعالیت خود را انجام می‌دهد. باید همه ظرفیت‌ها برای دستیابی به این اهداف مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظام مسائل و برنامه پیشرفت باید تدوین شود افزود: برای تابستان برنامه تثبیت و یادگیری مد نظر است و انتظار داریم که کمک شود و ظرفیت‌ها در این زمینه همراه شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌ها در مدارس ادامه داد: بعد از ظهرها مدارس ظرفیت خوبی برای برنامه‌های مختلف هستند که باید از آن استفاده کرد.

کد خبر 46922
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار