پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
پرداخت ٧ ماه حقوق معوق کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: حقوق معوق مربوط به هفت ماه منتهی به سال گذشته کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پرداخت شده و معوقات سال جاری نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه از مراکز مهم تولیدی و صنعتی استان است که بخش زیادی از جوانان بومی استان در این منطقه شاغل هستند.

وی افزود: این منطقه در گذشته همواره با مشکلات زیادی در پرداخت حقوق و معوقات کارکنان خود مواجه بود و کارمندان و کارگران از وضعیت پرداخت ناراضی بودند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از اواخر سال گذشته، به طور ویژه برای رفع مشکلات منطقه ویژه و جبران عقب‌ماندگی‌های آن، اقدام شد و به طور مکرر پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

محمدی‌زاده از پرداخت حقوق معوق کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: حقوق معوق مربوط به هفت ماه منتهی به سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و به زودی معوقات سال ۱۴۰۱ نیز پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان و کارگران در تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های غیر دولتی امری لازم و ضروری است و نباید در این مسیر کم‌کاری صورت گیرد.

کد خبر 46930
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار