شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
طرح‌های فناورانه و دانش بنیان در تنگستان حمایت می‌شود
بوشهر- فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، طرح فناورانه و دانش بنیان در تنگستان حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در بازدید از مجتمع آبزیان دریایی اظهار کرد: طرح ملی دانش بنیان اقدام ارزشمندی برای شهرستان تنگستان است مقدمات کار انجام شده است و پیش بینی می‌شود این طرح تا پایان سال ۱۴۰۱ بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه فناورانه مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی در شهرستان تنگستان مشکلاتی در حوزه آب و پسماند وجود دارد که برای به نتیجه رسیدن این پروژه سازمان‌های مربوطه باید اقدامات لازم را انجام دهند تا طبق برنامه زمانی این طرح به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان تنگستان تصریح کرد: تلاش می‌شود با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی مالی از سمت شهرستان و مرکز استان و همت مجموعه جهاد دانشگاهی کار این طرح مهم و فناراونه ملی مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی به‌منظور تولید و تکثیر بچه ماهی، تولید غذای زنده آبزیان هر چه زودتر بهره برداری برسد.

لطفی بابیان اینکه ۲۵ درصد منابع مورد نیاز پروژه مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی از بودجه ۱۴۰۱ شهرستان تنگستان تأمین خواهد شد، افزود: این پروژه می‌تواند به طور مستقیم برای جوانان منطقه اشتغال آفرین باشد و زنجیری فعالیت‌های شیلاتی شهرستان را تکمیل کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ظرفیت اعتباری شهرستان تنگستان جوابگوی همه نیازها نیست از این رو باید از اعتبارات ملی نیز کمک گرفت تا این کار بزرگ به نتیجه برسد.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی یک پایه کاری مهم برای این است که در آینده شرکت‌های دانش بنیان دیگر هم وارد کار شوند.

لطفی به مدیران آب‌ها و شیلات شهرستان تنگستان دستورات لازم برای تسهیل در اجرای این پروژه را صادر کرد.

کد خبر 46946
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار