پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
آموزش‌های مهارتی در شهرستان گناوه بر اساس نیازها باشد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: آموزش‌های مهارتی مراکز فنی حرفه‌ای در شهرستان گناوه براساس ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرستان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل فنی حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انسانی از ارکان پیشرفت جوامع است و تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد در نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به اهداف نظام مقدس اسلامی نیروی انسانی باید در دو بعد معنوی و مهارتی در این نظام تقویت شود و انسان‌های متعهد و کارآمد برای آینده کشور آماده خدمت رسانی به مردم شوند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: باید در ارائه آموزش‌های مهارتی مراکز فنی حرفه‌ای در شهرستان گناوه ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شهرستان در نظر گرفته و شناسایی شود و بر اساس این نیازمندی‌ها در ارائه آموزش به مهارت آموزان گام برداشت.

وی خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره‌های آموزشی با کیفیت و اثر بخشی بالا در شهرستان شد و افزود: نیروی انسانی موردنیاز ظرفیت‌های در شهرستان گناوه به صورتی باشد که بتوان از این نیروها علاوه بر رفع نیازهای شهرستان در سایر نقاط استان و کشور بهره برد.

فرماندار گناوه از حمایت فرمانداری از طرح‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان گناوه در حوزه توسعه آموزش‌های مهارتی، خواستار همدلی، همفکری و مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی را برای ارتقا جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه شد.

کد خبر 46955
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار