شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
۲ شناور حامل قاچاق در آب‌های عسلویه توقیف شد/ دستگیری ۱۲ متهم
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: دو شناور حامل قاچاق در آب‌های عسلویه توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله شرفی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای توسط نیروهای مرزبانی هستیم.

وی اضافه کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌نمایند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها در راستای مقابله با قاچاق استفاده می‌کنیم.

شرفی بیان کرد: دریابانان بندر عسلویه و نخل‌تقی با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در دو شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناوران شدند.

وی اضافه کرد: پس از بازدید مأمورین از شناوران توقیفی اقلامی شامل انواع پوشاک، انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، ماشین لباسشویی و… کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۴۲۵ میلیارد ریال برآورد کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین تحویل مراجع قانونی شد.

کد خبر 46964
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار