سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
شهرستان تنگستان نیاز به تحول جدی در همه امور دارد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت شاخص‌ها در تنگستان گفت: شهرستان تنگستان نیاز به تحول جدی در همه امور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در نشست با جوانان تنگستان اظهار داشت: شهرستان تنگستان سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار است.

وی با بیان اینکه ایران و استان بوشهر مدیون تنگستان است خاطرنشان کرد: قدر خودتان را بدانید و همت کنید که تنگستانی بسازید که شایسته تنگستانی‌ها است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ثروت در هر سرزمین به دو قِسم ثروت سرزمینی و ثروت منابع انسانی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: در نظام محاسبه ارزشی هر سرزمین، مهمترین ثروت، منابع انسانی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: منابع انسانی، ثروت حقیقی یک جامعه هستند و در بین این منابع انسانی، جوانان نقش فوق العاده مهمی دارند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: جوان و جوانی دوره‌ای است که شخصیت حقیقی انسان شکل می‌گیرد به همین خاطر جوانان عزیز ما باید این دوره را قدر بدانند.

وی افزود: جوانان عزیز ما باید در معماری و مهندسی شخصیت خودشان به پردازش معرفتی و ایمانی، در حوزه اخلاق، متخلق به اخلاق الهی، در عرصه رفتار کاملاً بر مبانی هدایت‌های الهی و در حوزه علم و فناوری و اقتدار بخشی به ایران و نظام اسلامی، پرتوان تلاش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات این شهرستان و با بیان اینکه شاخص پیشرفت شهرستان تنگستان هم تراز با دیگر شهرستان‌های استان نیست، افزود: شهرستان تنگستان نیاز به تحول جدی در همه امور دارد و این تحول با حضور مسئولین پرتلاش این منطقه و به کمک شما جوانان باید رقم بخورد.

در ابتدای این نشست چند تن از جوانان خواهر و برادر در رابطه با حوزه‌های مختلف شهرستان تنگستان مطالب و سوالاتی را بیان کردند.

کد خبر 46971
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار