جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
عمل جراحی برداشتن تومور مغزی در بیمارستان گناوه انجام شد
گناوه- عمل جراحی برداشتن تومور مغزی برای اولین بار در بیمارستان امیرالمومنین (ع) انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر هادی نوذری متخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمار خانم ۶۱ ساله با تومور مغزی در سمت خلف مغز که دچار اختلال بینایی شده بود مورد عمل جراحی برداشتن تومور قرار گرفت.

متخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) افزود: خوشبختانه در حال حاضر بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر بوده و حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی گفت: از چهار ماه پیش عمل‌های جراحی تخصصی مغز و اعصاب در این بیمارستان شروع که در ابتدا به علت محدودیت تجهیزات پزشکی و امکانات فقط عمل‌های اورژانس و ستون فقرات انجام می‌شد ولی طی یک ماه اخیر با تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز عمل‌های غیر اورژانس و پیچیده نیز شروع شده و قادر به انجام بیشتر عمل‌های این حوزه در این بیمارستان هستیم.

وی ضمن تشکر از تمامی افرادی که در تسهیل و تأمین امکانات و تجهیزات تخصصی جراحی مغز و اعصاب کمک کردند، بیان داشت: با تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز در عمل‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب در اتاق عمل این بیمارستان و بهره مندی از تیم همراه خوب و با تجربه در انجام عمل‌های جراحی ان شاالله دیگر شاهد ارجاع و اعزام هیچ بیمار نیازمند عمل جراحی مغز و اعصاب از این شهرستان به مرکز استان یا شهرستان‌های هم جوار نباشیم.

کد خبر 46980
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار