پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی استان بوشهر گسترش یابد
بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: با توجه به مشکلاتی در بخش کشاورزی استان از جمله کم‌آبی باید فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای توسط قوه قضائیه برای گسترش عدالت در جامعه صورت گرفته است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه منشأ خدمات بسیار خوبی در جامعه بوده است افزود: تلاش قوه قضائیه در راستای تحقق عدالت قابل تقدیر و ستایش است.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های آبی در استان بوشهر و دیگر نقاط کشور بیان کرد: کمبود آب یکی از بحران‌های کشور و استان بوشهر است که باید با صرفه‌جویی مناسب زمینه برای تأمین نیازهای همه افراد فراهم شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه بازاریان و کسبه همیشه در مسیر انقلاب حرکت کرده‌اند اضافه کرد: بازاریان از زمان وقوع انقلاب و همراهی با امام همواره جز انقلابیون خط مقدم دوران نهضت بودند و بصیرت و آگاهی دارند که فریب دشمنان، فتنه‌گران و آشوب‌گران نخورند.

وی با گرامیداشت سالروز تاسی جهاد سازندگی بیان کرد: نهادهای مقدسی پس از انقلاب اسلامی ایران بروز و ظهور پیدا کردند که یکی از آنها جهاد سازندگی است که نقش بی بدیلی در زدودن محرومیت از چهره روستاها ایفا کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه جهاد سازندگی همواره در کنار سپاه و بسیج منشأ خدمات فراوانی برای نظام بوده است افزود: فعالیت جهاد سازندگی برکات فرانی برای کشور در پی داشته است.

وی خواستار توسعه فعالیت‌های جهاد سازندگی با مدیریت جهادی شد و ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی نیز همگام و هم راستا با جهاد سازندگی نقشی انکارناپذیر داشته و خط مقدم تولید کالاهای استراتژیک و تأمین غذای موردنیاز مردم است.

هاشمی مدیریت صحیح در حوزه کشاورزی را خواستار شد و افزود: در صورتی که مدیریت کشاورزی دانش بنیان برای استان کم آبی مانند بوشهر ایجاد شود تولید ملی و امنیت غدایی ایجاد می‌شود که این مقوله خود باعث تقویت اقتدار کشور خواهد بود.

کد خبر 46983
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار