جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
بازاریان بوشهر با هرگونه تعطیلی یا تجمع مخالفند
بوشهر- اتاق اصناف بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بازاریان مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس می‌کنند و با هرگونه تعطیلی یا تجمع مخالفند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اتاق اصناف بوشهر آماده است: اتحادیه‌های تحت پوشش و بسیج اصناف بازاریان متعهد بوشهر همانند سایر مردم انقلابی و دوستدار نظام در تمامی صحنه‌ها اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره همیشه حماسه ساز بودند و در مقابل توطئه‌هایی که توسط دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی بر این نظام الهی وارد شده دفاع نموده‌اند.

کسبه و بازاریان در دفاع از انقلاب ثابت قدم بوده و با کسانی که سعی در بهم زدن امنیت بازار را داشته باشند هیچ‌گونه مماشاتی ندارند. الحمدلله مسئولین اتاق اصناف کشور واستان مشغول رایزنی با مسئولین مالیاتی کشور در جهت رفع نگرانی کسبه و اصناف در تلاش هستند و ریاست محترم جمهور امروز در اصفهان تاکید بر رفع نگرانی کسبه و اصناف به جهت پرداخت مالیات حقه صنوف نمودند و این اطمینان را دادند که ان‌شاءالله شرایط در حال اصلاح شدن است.

بازاریان عاشق نظام هستند و مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس نموده و با هرگونه تعطیلی و یا تجمع مخالفت می‌نمایند. اکنون نیز که مأموریت خطیر توزیع اقلام را در این نوسانات بازار از یک طرف و بمباران تبلیغاتی دشمن مبنی بر تعطیلی بازار از سوی دیگر دارد به مردم شهید پرور این استان اعلام می‌نماید، ان‌شاءالله در هفته آتی و سایر روزهای دیگر با قوت و قدرت بیشتر در واحدهای صنفی خود حضور یافته و در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

کد خبر 46999
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار