شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
آداب و رسوم شهرستان گناوه در رسانه‌ها معرفی شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: آداب و رسوم دینی و بومی مردم شهرستان گناوه در رسانه‌ها معرفی و به نسل جدید منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح شنبه در نشست با سرپرست و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر بیان کرد: به منظور گسترش هر چه بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی میان کودکان و نوجوانان باید بیش از گذشته تلاش کرد و لازم است صداوسیما با کمک دیگر نهادهای فرهنگی در این زمینه برنامه‌های باکیفیت و تأثیرگذار تولید کند.

فرماندار گناوه گفت: باید کاری کرد که فرزندان در خانواده‌ها اثرگذار باشند و جوانان، خانواده‌ها را به سمت توجه به آداب و رسومی دینی و بومی هدایت کنند.

وی افزود: مسئولان شهرستان گناوه آماده‌اند تا در زمینه تقویت فرستنده‌ها و تولید برنامه‌های مختلف با صداوسیمای استانی همکاری کند.

صفری عنوان کرد: پوشش خدمات دولت به‌ویژه در نقاط کمتر برخوردار، معرفی نخبگان در زمینه‌های گوناگون، معرفی حماسه‌آفرینی شهدا به نسل جوان، عدالت در پوشش خبر مناطق مختلف، توجه به سلیقه مخاطبان و تولید آثار داستانی بومی باید از شاخصه‌های بارز صدا و سیمای استانی باشد.

آداب و رسوم شهرستان گناوه در رسانه‌ها معرفی شود

توجه یکسان به پوشش خبرهای نقاط مختلف استان

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر در این نشست گفت: توجه بیشتر به ظرفیت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با تولید مستندهایی در این زمینه، حضور برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در شهرها و روستاها و توجه یکسان به پوشش خبرهای نقاط مختلف استان از اولویت‌های این مرکز است.

مهدی حیدری از فرماندار گناوه خواست برای بهبود شرایط ایستگاه پرقدرت تلویزیونی بینک، استقرار ایستگاه‌های متوسط قدرت و حمایت تجهیزاتی و مالی از خبرنگاران آزاد برای پوشش بهتر رویدادها و انعکاس ظرفیت‌های این شهرستان، همیار صداوسیما باشد.

کد خبر 47002
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار