جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تصادف در محور دیر - دوراهک یک کشته و ۶ مصدوم داشت
بوشهر- مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: دو حادثه جداگانه واژگونی خودرو پژو و تصادف موتورسیکلت در محور سه‌راهه دیر دوراهک، یک کشته و شش مصدوم داشت.

حسین ناظمیان‌پور صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۴۲ دقیقه دیروز با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در محور سه‌راهی دیر به دوراهک روبروی پادگان آموزشی انصارالحسین (ع) بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و دیر به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این خودرو دارای پنج سرنشین بود، افزود: در این حادثه دو خانم ۴۱ و ۱۸ ساله و سه آقای ۴۱، ۱۱ و ۱۶ ساله از ناحیه سر، صورت، کتف و پا دچار صدمه شدند که بلافاصله تمامی مصدومین توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر با بیان اینکه حادثه دوم ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی این شهرستان گزارش شد، گفت: این حادثه نیز در محور دوراهک به سه‌راهه دیر روبروی روستای بنای راشد اتفاق افتاد که در آن یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پژو تصادف کرد.

ناظمیان‌پور افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از راکبین جوان موتورسیکلت آقایی ۲۲ ساله در دم فوت و دیگر راکب موتورسیکلت خانم ۲۲ نیز از ناحیه سر، گردن و پا دچار صدمه شده که توسط آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد.

وی ادامه داد: علت هر دو حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

کد خبر 47004
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار