پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
رئیس مجمع قرآنیان استان بوشهر معرفی شد
بوشهر- رضا نجفی از پیشکسوتان و حافظان برتر و نمونه استان بوشهر، با رأی اکثریت اعضای مجمع قرآنیان استان به عنوان رئیس مجمع قرآنیان استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: جامعه قرآنی استان در شهرستان‌ها، به تعداد نمایندگان شورای شهر و روستای آن منطقه، طی چهار ماه گذشته با حضور ۵۰۸ نفر از قرآنیان در این انتخابات شکل گرفته است و در نهایت ۶۲ منتخب در سطح استان داشتیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری اظهار کرد: اولین جلسه مجمع قرآنیان فروردین سال گذشته تشکیل شد و از بین ۱۷ داوطلب، هشت نفر به عنوان اعضا اصلی هیئت مدیره انتخاب کردند.

وی افزود: نفر نهم مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن استان بوشهر است و در نهایت رضا نجفی از پیشکسوتان و حافظان برتر استانی، با رأی قاطع اکثریت شرکت کنندگان به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار عضویت ثابت رئیس مجمع قرآنیان هر شهرستان در جلسات شورای فرهنگ عمومی شد.

در پایان این جلسه رضا نجفی از پیشکسوتان و حافظان برتر و نمونه استان، با رأی اکثریت اعضای مجمع قرآنیان استان به عنوان رئیس مجمع قرآنیان استان انتخاب شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان حکم مسئولیت مجمع قرآنیان استان بوشهر را به رضا نجفی اهدا کرد.

کد خبر 47007
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار