جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
خدمات به ساخت‌وسازهای بی‌ضابطه در کنگان ارائه نشود
بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به هیچ عنوان به ساخت و سازهای بدون ضابطه خدمات ارائه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار شنبه شب در جلسه برخورد مؤثر با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان کنگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت به موقع جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع در ابتدای کار جهت جلوگیری از تبعات بعد ضروری است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به هیچ عنوان به ساخت و سازهای بدون ضابطه خدمات ارائه نکنند.

رستگار به محدودیت اراضی در شهر سیراف و حمایت از اقشار فاقد هرگونه زمین در این شهر تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر سیراف نسبت به تهیه لیست افراد واجدالشرایط اقدام و آن را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قرار دهد، تا پس از آن با بررسی و سیر مراحل قانونی نسبت به واگذاری تعداد محدودی از پلاک‌های در اختیار خود به متقاضیان اقدام کند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به تسریع در روند صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

کد خبر 47035
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار