جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
ادارات شهرستان گناوه تحول مثبت ایجاد کنند
گناوه- فرماندار گناوه گفت: از ادارات و دستگاه‌ها شهرستان انتظار می‌رود که با کار و تلاش مضاعف نسبت به گذشته تحولات مثبت در حوزه‌های مربوط ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: از ادارات و دستگاه‌ها شهرستان انتظار می‌رود که نسبت به گذشته تحول مثبت در حوزه‌های مربوط ایجاد کنند، همانگونه که رئیس جمهور محترم نیز بر عملکرد صحیح مسئولان و ایجاد تحول مثبت و سازنده در دستگاه‌ها و ادارات تاکید دارند.

فرماندار گناوه افزود: مسئولان همه ادارات و دستگاه‌ها باید به وظیفه محوله خود با کار و تلاش مضاعف به نحو احسن و آنگونه که شایسته مردم است عمل کنند.

وی گفت: عملکردها و فعالیت‌ها باید بر اساس برنامه ریزی، آینده نگری و زمانبندی مشخص اولویت بندی شود و هر دستگاه و اداره در حوزه کاری خود تلاش مجدانه در رفع مشکلات داشته باشد.

با اشاره به اهمیت فعالیت بازرسان و ناظران بر بازار افزود: اداره صمت، جهاد کشاورزی و اداره کار مسئولان بازرسی بازار را پیگیری کنند و شبکه بهداشت و درمان نسبت به بازدیدها و بازرسی‌ها را بیشتر کنند و ساماندهی در بازار مدنظر باشد.

صفری تصریح کرد: برای ساماندهی در بخش‌های مختلف کشاورزی، بازار، مبلمان شهری، بهداشت، سلامت و سایر بخش‌ها باید الگویی مشخص داشته باشیم که بر اساس آن عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: ساماندهی در بخش‌های مختلف به فرهنگ سازی نیاز دارد که مستلزم همراهی و همکاری همه اقشار مردم است و در این زمینه دست خود را به سمت مردم دراز می‌کنیم تا در این کار بزرگ مانند همیشه یاری گر مسئولان باشند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها و ادارات افزود: فعالیت‌ها و کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است اما این تلاش‌ها کافی نیست و لازم است که با تلاش مضاعف اشکالات و نواقص مشخص و با زمانبندی مناسب رفع شود.

وی گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته باید برای مردم ملموس باشد و و هرگاه مردم این تلاش‌ها را ببینند کمک خواهند کرد.

کد خبر 47036
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار