پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
فعالیت‌های عملی - پژوهشی بین دانش‌آموزان استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت‌های عملی-پژوهشی بین دانش‌آموزان استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بازیار صبح یکشنبه در نشست شورای اداری آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: ترویج و تقویت فرهنگ پژوهش در مدرسه و در میان دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت از رویکردهای اساسی آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: پژوهش یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت هر کشوری است که جامعه را به سمت تحرک علمی سوق می‌دهد، از این رو اقدام پژوهی یک حرکت نو در در حوزه تعلیم و تربیت به حساب می‌آید.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: دایر شدن آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی در استان می‌تواند یک پایگاه عملی – پژوهشی مهمی در جنوب کشور برای خدمت رسانی به دانش آموزان، فرهنگیان و جامعه دانشگاهی استان بوشهر و در سطح ملی برای سایر استان‌ها فراهم شود.

توسعه خدمات به جامعه فرهنگی

امام جمعه شهر اهرم نیز در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی اظهار داشت: همه باید برای ارائه بهترین خدمات به جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان تلاش کنیم.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده افزود: مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک آزمون الهی است و همه ما مسئولین باید تلاش کنیم که با مسئولیت‌پذیری و تلاش خود، در این آزمون الهی سربلند شویم.

مقام نخست پژوهشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز در این نشست اظهار داشت: مقام نخست استانی را در ارزشیابی پژوهش سراهای دانش‌آموزی توسط پژوهش سرای دانش‌آموزی فرهنگ این شهرستان در ۱۴۰۰-۱۳۹۹ کسب کردیم.

روح الله غلامیان گفت: امیدواریم بازدید مدیر بخش دانش‌آموزی ستاد سلول‌های بنیادی کشور بتواند گام مهمی برای استقرار این آزمایشگاه در استان باشد.

کد خبر 47042
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار