جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود
بوشهر- مدیر بخش دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی- فناوری ریاست جمهوری گفت: آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور در تنگستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محسنی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اظهار داشت: ترویج و توسعه آموزش عادلانه برای همه دانش‌آموزان ضروری است و تلاش ویژه‌ای در این زمینه داریم.

وی اضافه کرد: با هدف تحقق اهداف و راهبردهای تعیین شده در سند ملی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی، بهره‌گیری از پتانسیل بالقوه آموزش و پرورش در بخش دانش‌آموزی مهم و ضروری است.

مدیر بخش دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های این ستاد راه اندازی آزمایشگاه مرکزی فناوری سلول‌های بنیادی در سطح ملی در جنوب کشور است.

وی ادامه داد: در همین راستا، در شهرستان تنگستان آزمایشگاه مرکزی در سطح ملی تحت عنوان آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود.

محسنی بیان کرد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف در استان بوشهر، معاونت علمی – فناوری ریاست جمهوری ۷۰ درصد هزینه تجهیز، آزمایشگاه مرکزی در محور فناوری سلول‌های بنیادی در این استان را تأمین می‌کند.

وی افزود: ۳۰ درصد سایر هزینه‌های تجهیز این آزمایشگاه، باید از ظرفیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، جامعه خیرین و اعتبارات استانی با پیگیری و همت استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تا پایان اسفندماه سال جاری تأمین شود.

کد خبر 47044
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار