جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
انتظار مردم ؛ همت و سرعت در انجام پروژه های مهم خارگ

خارگ- نایب رئیس شورا ی خارگ گفت: رفاه مردم خارگ و خدمات مورد نیاز آنها از برجسته‌ترین دغدغه‌های شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، لطف اله علی پور یکشنبه شب در جلسه اعضای شورای شهر خارگ با مدیریت شهری اظهار داشت: پروژه‌های شاخص شهرداری خارگ بخصوص پارک آبی گردشگری و شهربازی سرپوشیده جز مواردی است که شورای شهر به صورت مستمر پیگیر آن است و از اهمیت بالایی برخوردار هستند، چرا که اولین وظیفه شهرداری‌ها اتمام پروژه‌های مهم و نیمه تمام شهر است.

رئیس کمسیون عمران شورای ششم شهر خارگ از مدیریت شهری خارگ خواست تا با سرعت بخشی به روند اصلاح وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های جزیره؛ بخصوص خیابان طالقانی و معابری که تردد بیشتری دارند خطرات و موانع موجود را کم کنند.

نایب رئیس شورای شهر خارگ تاکید کرد: بررسی برنامه‌های عمرانی سال و نحوه تأمین بودجه در کنار اولویت بندی انجام کارها با مطالعه و انجام کار کارشناسی و با در نظر گرفتن نیاز سنجی نیاز مردم صورت گیرد.

علی پور افزود: رفاه مردم خارگ و خدمات مورد نیاز آنها از برجسته‌ترین دغدغه‌های شورای شهر است.

وی افزود: وقتی پای درد و دل همشهریان می‌نشینیم با جان و دل دردهای آنها را درک می‌کنیم و تمام تلاش من و همکاران بر این است که ذره‌ای از حقوق مردم پایمال نشود.

علی پور گفت: رشد و توسعه‌ی پروژه‌ها در خارگ باید به گونه‌ای باشد که سرعت گسترش امکانات همچون سایر شهرها، متناسب با نیاز مردم باشد تا شهروندان در زمان مناسب از خدمات به روز بهره مند شوند.

نایب رئیس شورای شهر خارگ در پایان از پیگیری استقرار دفتر شکایات و نظارت در بیمارستان نفت خارگ خبر داد و همچنین از تلاش و همکاری دکتر گران پی رئیس سازمان بهداشت و درمان نفت برای استقرار انبار دارویی مختص خارگ در مرکز استان و تسهیل ورود دارو به خارگ سخن گفت.

کد خبر 47064

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار