پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
توانمندسازی دانش‌آموزان تنگستان جدی‌تر دنبال شود
بوشهر- فرماندارتنگستان گفت: انتظار می‌رود در راستای توانمندسازی حرفه‌ای دانش آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان فعالیت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در آئین تکریم و معارفه رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: در حوزه توانمند سازی دانش آموزان و نسل جوان بخصوص تنگستان هر مقدار تلاش، پشتیبانی و برنامه ریزی با کیفیت صورت گیرد بازهم کم است و نیاز است که فعالیت گسترده‌ای برای این ظرفیت خوب انسانی انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: انتظار می‌رود در جهت توانمندسازی حرفه‌ای دانش آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهرستان فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی که در دهه اول انقلاب پایه گذاری شده بو در توانمند سازی، روشنگری، بصیرت افزایی و پیشرفت جوانان خیلی مؤثری واقع شدند و این نگاه جدید که در حوزه آموزش در کنار فعالیت‌های سیستمی حوزه معاونت پرورشی انجام می‌دهد به عنوان یک موضوع مهم و مکمل کار ارزشمندی که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان خاطرنشان کرد: با فضایی که در حوزه آموزش و پرورش شهرستان با پشتیبانی امام جمعه شهر اهرم، روحانیون و ائمه جماعت مساجد و همه آموزگاران مقدمه‌ای ایجاد کنند که همه جوانان از این ظرفیت استفاده کنند.

تربیت مقاومت پایه در تنگستان

امام جمعه اهرم نیز بیان کرد: راهبرد انجمن اسلامی دانش آموزی در گام دوم انقلاب کار تربیتی و خودسازی برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده افزود: تربیت مقاومت پایه در تنگستان باید مد نظر باشد.

در پایان این جلسه از خدمات آقای اسفندیار زنده بودی رئیس قبلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی تنگستان تقدیر و حجت اسلام حسین احمدی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

کد خبر 47065
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار