پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تشریح آخرین وضعیت حادثه دیدگان کارخانه سیمان دشتستان
شیراز- رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شیراز آخرین وضعیت حادثه دیدگان کارخانه سیمان دشتستان که به فارس منتقل شده بودند راتشریح کرد و گفت: دو نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

دکتر سیامک هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به علت حادثه‌ای که در کارخانه سیمان دشتستان رخ داده بود، سه نفر از افراد حادثه دیده با بالگرد اورژانس به استان فارس منتقل شدند.

وی ادامه داد: این افراد به علت وضعیت سوختگی که داشتند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات درمانی برای آنان اقدام شد و از این رو دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نفر نیز در بخش مردان بستری شد.

هوشمند افزود: یکی از بیماران فردی ۴٣ ساله و با ٣٠ درصد سوختگی و دیگری فردی ۵١ ساله و با ۵٢ درصد سوختگی هر دو در نواحی مختلف بدن نظیر سر و صورت، سینه و بالای سینه بوده اند که این افراد به علت وخامت حال در بخش مراقب‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: این افراد برای آنکه دچار زجر تنفسی نشوند، در وضعیت بدون هوشیاری هستند و مراحل درمانی برای آنان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: فرد دیگری که دارای ۴١ سال سن و ٣١ درصد سوختگی است در بخش مردان بستری بوده و نسبت به دو نفر دیگر دارای شرایط بهتری است.

ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه ۲۹ خرداد اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث سوختگی چهار نفر از کارکنان شد.

کد خبر 47077
منبع خبر : خبرگزاری مهر

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار