پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
پروژه راه آهن بوشهر اجرایی شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پروژه راه آهن بوشهر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری در تهران دیدار و در رابطه با مسائل مختلف کلان کشور و استان بوشهر به ویژه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست بر اجرایی شدن مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان تاکید کرده و افزود: از مهمترین مصوبات سفر آیت الله رئیسی به استان، پروژه راه آهن شیراز - بوشهر - عسلویه و بزرگراه بوشهر به شیراز است که باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ مبلغ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از مصوبات این سفر تخصیص یافته و به استان ابلاغ شده است.

در پایان این نشست آیت الله صفایی بوشهری از معاون اجرایی رئیس جمهور برای سفر به استان و پیگیری روند اجرای مصوبات دعوت کرد و بنا شد به زودی ایشان با حضور در استان و برگزاری جلسات با متولیان و مرتبطین با مسائل راه آهن این مهم را پیگیری کنند.

کد خبر 47080
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار