پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
رفع مشکلات پرورش‌دهندگان دام و طیور استان بوشهر با جدیت دنبال شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات پرورش‌دهندگان دام و طیور استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعالان حوزه دام و طیور استان بوشهر با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستند که باید برای رفع مشکلات آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: به منظور گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان استان بوشهر همه توان خود را به کار گرفته و در وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف برای رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات پرورش دهندگان دام و طیور استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی این مسائل پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست پیگیری مشکلات پرورش دهندگان دام و طیور حوزه انتخابیه در دیدار با معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی برای در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

جمیری افزود: یکی از پرورش دهندگان طیور در این نشست به نمایندگی از سایر فعالان این صنعت در استان بوشهر مشکلات خود را با معاون وزیر جهاد کشاورزی در میان گذاشت و مهندس دماوندی نژاد نیز دستورات مقتضی در این خصوص صادر کرد.

کد خبر 47086
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار