جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌های مسکن استان بوشهر مد نظر باشد
بوشهر- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌های مسکن استان بوشهر مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در استان بوشهر اظهار داشت: سرعت بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن همراه با کیفیت بالا باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این دو هزار واحد مسکونی در زیربنای ۲۰۰ هزار متر مربع با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث می‌شود.

رستمیان اضافه کرد: از ۱۰ هزار و ۷۲۶ واحد سهمیه سال اول مسکن در استان بوشهر تاکنون عملیات اجرایی طرح‌هایی در قالب ۲ هزار و ۸۶۰ واحد، یک هزار ۶۰۰ واحد، سه هزار و ۳۱۶ واحد و دو هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین تا ۱۰ روز آینده نیز عملیات اجرایی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهر جدید عالی شهر با همراهی اعضا شورای مسکن استان بوشهر و فرمانداران ۱۰ گانه استان و استاندار بوشهر آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسکن به عنوان موتور پیشرو و محرک اقتصادی است و اجرا نهضت جهش تولید مسکن افزون بر حل مشکل مسکن مردم، نقش تحول آفرینی در رونق اقتصادی دارد.

رستمیان افزود: با اجرایی شدن نهضت جهش تولید مسکن آثار و عواقب بسیار مهمی برای مردم به ویژه محرومان به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها با توجه به اینکه صنعت ساختمان از گودبرداری، فونداسیون تا مراحل انتهایی مشاغل بسیاری ایجاد می‌کند زمینه رونق چرخه صنعت را فراهم می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تکیه بر تلاش جهادی، هدف‌ها و آرمان انقلاب اسلامی و با همراهی و همدلی مردم گام‌های سریع، بزرگ و شتابنده‌ای به سمت رشد، اعتلا و ارتقا هدف‌های نظام اسلامی بر می‌دارد و این حرکت، دشمنان این نظام از جمله منافقین، بدخواهان و معاندان کج‌اندیش را با توجه به تفکرات پوچ، واهی و باطلی که دارند ناامید می‌کند.

کد خبر 47087
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار