پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
فسادستیزی در اولویت ادارات شهرستان گناوه باشد
گناوه- فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با ظلم و فساد شکل گرفته و بنا شده است و این امر مهم باید همراه با پاک دستی و امانت‌داری در اولویت ادارات شهرستان گناوه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت مبارزه با فساد اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با ظلم و فساد شکل گرفته و بنا شده است و این امر مهم همراه با پاک دستی و امانتداری از موضوعات مهم و اساسی است که همه مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان گناوه در این زمینه باید اهتمام جدی داشته و آن را در اولویت قرار دهند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه فساد اشد مجازات را برابر قانون دارد افزود: در زمینه فساد ستیزی و مبارزه با فساد همه باید دست در دست هم دهند و اگر مدیر اداره‌ای در این زمینه سهل انگاری و کوتاهی کند و مشکلی ایجاد شود باید پاسخگو باشد.

وی گفت: همه ما باید در نظر داشته باشیم که به عنوان امانتدار مردم هستیم و به عنوان یک امین و پاکدست انتخاب و معرفی شده‌ایم

وی اضافه کرد: مسئولان باید امانتدار امورات مردم باشند و خدمت رسانی پاک و صادقانه و بی مزد و منت از اولاترین امورات مردم است و مردم باید این خدمات پاک و تحولات مثبت که یکی از آنها مقابله با فساد است را ببینند و درک کنند.

صفری تصریح کرد: شیطان همواره و به هر نحوی در کمین انسان است و دست بردار نیست، باید مراقب باشیم و اگر خطایی صورت گرفت نظارت و پیگیری شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: مردم قاضی بدون شک کارهای ما هستند و این خدمات را می‌بینند لذا همه این خدمات باید در پاکی و سلامت باشد.

فرماندار گناوه ادامه داد: مدیران ادارات نظارت قوی بر همه امورات داشته باشند و یک مشاور ناظر بر همه امورات داشته باشد.

وی گفت: مدیران ادارات با زیرمجموعه‌های خود ارتباط مستمر و جلسات منظم داشته باشید و مشکلات کارکنان را بررسی کنند.

مردم بین ادارات سرگردان نشوند

صفری خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران ادارات در حوزه‌های مربوط به صورت مستقیم و میدانی به سراغ مردم بروند و از درون ادارات مربوط امورات و مشکلات مردم را پیگیری و رسیدگی کنند و مراجعه کنندگان را بین ادارات و یا فرمانداری سرگردان نکنند.

فرماندار گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت شهید چمران گفت: باید سیره و روش زندگی شهید چمران را برای جوانان و آینده سازان بیان کرد و همه به خصوص جوانان باید آن شهید را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار دهند.

ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق گفت: همه ادارات باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و در ساعات اداری از مصارف لوازم برقی پرمصرف از جمله کولرهای گازی اضافی بجد پرهیز شود.

فعالیت‌ها اطلاع رسانی شود

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است اضافه کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها فعالیت‌ها و عملکردهای ارائه شده را به صورت گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها اطلاع رسانی و برای مردم بازگو کنند.

وی با تاکید بر خدمت رسانی به ایثارگران گفت: همه وظیفه دارند برابر قانون به ایثارگران خدمات شایسته ارائه دهند و ارائه خدمات به ایثارگران باید در اولویت ادارات شهرستان باشد.

در این نشست از زحمات حسین بستانی مسئول سابق ستاد اقامه نمازجمعه گناوه تقدیر و عبدالحمید شیخی به عنوان مسئول جدید معرفی و همچنین دو دانش آموز گناوه ای راه یافته به مجلس دانش آموزی تجلیل شدند.

کد خبر 47090
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار