جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
ظرفیت‌های مردمی برای ترویج فرهنگ غدیر در استان بوشهر استفاده شود
بوشهر- دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای ترویج فرهنگ غدیر در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر صبح سه‌شنبه در نشست با رابطان غدیر اظهار داشت: در تاریخ روزی بزرگ‌تر از غدیر نداریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای معرفی غدیر، حضرت علی (ع) استفاده کنیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج آموزه‌های علوی را به عنوان یک اولویت ذکر کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی دارای جامعه هدف بزرگی هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر به تلاش‌های دشمنان برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دشمنان فکر و اندیشه مردم را نشانه گرفته‌اند و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در این مسیر حرکت می‌کنند.

مسئول بنیاد غدیر شهرستان بوشهر نیز در این نشست از برگزاری مشاعره علوی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: دبیرخانه مشاعره علوی در استان بوشهر راه‌اندازی شده است و کار بزرگی در این زمینه انجام می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس بر انجام کار دقیق محتوایی در حوزه غدیر تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های اطعام علوی، مسابقات کتابخوانی، خطبه غدیر و… از اهمیت فراوانی برخوردار است. باید فضای استان در این ایام غدیری شود.

کد خبر 47098
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار