جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۱۸۰۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در استان بوشهر پرداخت شد
بوشهر- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در استان بوشهر هزار و ۸۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه‌نژاد صبح سه‌شنبه در نشست قرارگاه جمعیت شهرستان تنگستان اظهار داشت: تنگستان چهارمین شهرستانی است که قرار گاه افزایش جمعیت در آن تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: اگر ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ۴۰ جانانه دفاع کرد و طی ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های اقتصادی و امنیتی و نظامی حرفی برای گفتن داشته‌ایم و از کشورهای اول در سطح علمی و غیره هستیم به واسطه نیروی جوان و مولد و تأثیرگذار کشور بوده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان کرد: نرخ باروری در استان ۱.۴ است که به هر خانواده یک فرزند اختصاص می‌یابد و نیاز است در این ساختار تغییراتی برای رشد جمعیت ایجاد شود.

اجرای طرح‌های تسهیل ازدواج آسان

زنگنه‌نژاد ادامه داد: حمایت از جوانی جمعیت تنها ترویج فرزند آوری نباید باشد بلکه اجرای طرح‌های تسهیل ازدواج آسان و ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال، مسکن، درمان ناباوری جوانان نیز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد جمعیت طی چند سال آینده نیاز است همه ارکان قرارگاه جهادی از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند ائمه جمعه، هیئت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فعال، کانون‌های مساجد، گروه‌های مردمی و کار آفرینان اجتماعی، استفاده شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در استان بوشهر بالغ بر هزار و ۸۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری با اعتباری بالغ ۸۰ میلیارد تومان تا اوایل خردادماه سال جاری در راستای حمایت از افزایش جمعیت پرداخت شده است.

کد خبر 47101
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار