جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
عملیات اجرایی طرح‌های توسعه بنادر شمالی استان بوشهر آغاز شود
بوشهر- نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی طرح‌های توسعه بنادر شمالی استان بوشهر در نیمه دوم سال کلید بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بررسی و پیگیری مسائل بنادر استان بوشهر نشست‌های متعددی را داشته‌ایم و در این راستا با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نشستی را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار مسائل مختلفی از جمله طرح توسعه بنادر شمالی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت. این طرح با پیگیری و همکاری مدیرعامل وقت سازمان بنادر و دریانوردی در زمره نخستین موارد مصوب در مجموعه طرح جامع توسعه بنادر کوچک کشور قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست آخرین وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های توسعه بنادر استان مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به مطالعات صورت گرفته امیدواریم عملیات اجرایی طرح‌های توسعه بنادر شمالی در نیمه دوم سال کلید بخورد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که در این نشست مطرح شد استفاده از ظرفیت صنایع کشتی سازی استان بوشهر در پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی بود که مورد استقبال مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

جمیری خاطرنشان کرد: مقرر شد در سفر آینده ایشان به استان بوشهر از صنایع کشتی سازی استان بازدید داشته باشند و روند کار هم با همراهی ایشان جلو برود.

کد خبر 47104
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار