جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
سمینار بررسی عملکرد هیئت کونگ‌فوی استان بوشهر برگزار شد
بوشهر- سمینار بررسی عملکرد هیئت کونگ فوی استان بوشهر با حضور اولیا، مربیان و ارشدهای کونگ فو در سالن جهان پهلوان تختی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمینار بررسی عملکرد هیئت کونگ فوی صبح سه‌شنبه با مدیریت جواد حیدری رئیس هیئت کونگ فوی استان بوشهر و حضور اولیا، و مربیان و ارشدهای کونگ فو در سالن جهان پهلوان تختی بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت کونگ فوی استان بوشهر در این برنامه گفت: کونگ‌فو به معنای مهارت است و برای ماهر بودن در یک کاری استفاده می‌شود. کونگ‌فو نیازمند بدنی نرم و انعطاف پذیر برای حرکت‌های سریع و ضربات پرشی و برق آسا به حریف هستند و رشته‌های جنوبی، نیازمند بدنی پر از عضله و نیرومند برای ضربات مرگبار به حریف هستند.

جواد حیدری افزود: کونگ‌فو دارای سبک‌هایی نیز هست که از قدرت درون و نیروی درونی برای مبارزه استفاده می‌کند و در مجموع ورزش کونگ فو برای همیشه قابل اجرا و مفید است.

موسی کشتکار معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: ورزش کونگ فو با اقدامات و فعالیت‌های خود توانست پیرامون هنر ایران اسلامی گامی مثبت بر دارد و بر گسترش فرهنگ اسلامی و جوانمردی مردمان ایران زمین در جهان بسیار تأثیر گذار باشد. مزایای بسیار زیادی به لحاظ سیاسی و فرهنگی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

سمینار بررسی عملکرد هیئت کونگ‌فو استان بوشهر برگزار شد

صیف زاده معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت: ورزش زبان مشترک بین کشورها و انتقال فرهنگ‌ها است و جامعه کونگ فو که بالاترین آمار شهادت را در بین خانواده رزمی ایران دارا است بیشترین نقش را در انتقال فرهنگ اسلامی و اخلاق و معنویت می‌تواند، در میان ورزشکاران داشته باشد.

طیبه عبدالهی نایب رئیس امور بانوان نیز ضمن ارائه گزارشی کامل از برنامه‌های سال قبل و تقویم سال جاری در بخش بانوان گفت: کونگ فو امروزه با آینده‌ای روشن و درخشان و با قدرت و اقتدار به پیش می‌رود و کونگ فوکاران پس از سال‌ها تلاش امروزه از ثمره استقامت و مداومت در تربیت هنر جویان بهره مند شده‌اند.

در ادامه این مراسم از برترین‌های سال ۱۴۰۰ با لوح تقدیر در بخش انجمن‌های برتر سه نفر، هیئت برتر سه نفر، کمیته برتر سه نفر، مربی برتر سه نفر، قهرمانان برتر سه نفر، ورزشکار برتر سه نفر، داور برتر سه نفر و در مجموع به تعداد ۴۲ مورد تشویق مادی و معنوی قرار گرقتند

کد خبر 47108
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار