جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری در کنگان انجام شود
بوشهر- فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری گفت: از همه ظرفیت ها در برگزاری این رقابت آموزشی استفاده شود تا خانواده ها و دانش آموزان دغدغه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق و مبحث اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و پرداختن به راهکارهای مناسب، بیان داشت: حرکت به سمت اعتلا و رشد نسل نوجوانان و جوانان و حل مسائل و دغدغه‌های آنان برای استفاده بهینه و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های آنان باید در اهم امورات مسئولین باشد.

فرماندار کنگان ایام تابستان و کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه‌های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می‌کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی گفت: برای اینکه دانش‌آموزان آموزش قرآن را به‌صورت صحیح یاد بگیرند آموزش آن باید به‌صورت یک نهضت در سطح مدارس به اجرا درآید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان در راستای تدریس ضمیمه تعلیمات دینی ویژه اهل سنت در مدارس شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: کارگروهی با محوریت اداره آموزش و پرورش و عضویت کارشناسان مرتبط تشکیل و پیشنهادات و نظرات خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش ارائه کنند.

غریبی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب در برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که هم خانواده‌ها و هم دانش آموزان هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی از قبیل آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، ادارات خدمات رسان و… خواست تا با برنامه ریزی دقیق و مؤثر زمینه برگزاری کنکور را فراهم‌کنند.

کد خبر 47116
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار