پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بوشهر گسترش می‌یابد
بوشهر- شهردار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین بخشی، برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: رسالت اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بوشهر ارتقای فرهنگ معنوی و دینی و توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای مردم و احیای فرهنگ مهدویت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نمونه این اقدامات اجرای سرود سلام فرمانده با همت و تلاش مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر انجام شده است.

شهردار بوشهر افزود: تلاش برای تحول فرهنگی و اقدام و عامل به عمل به آموزه‌های دینی و سیاست دینی و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگسراها و سرای محله از برنامه‌های مهم است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از مساجد برای عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و پیوست فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نو آوری و خلاقیت و ابتکار عمل بسیار ضروری است.

برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بوشهر گسترش می‌یابد

حیدری خاطرنشان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر با بهره گیری هرچه بیشتر از دیدگاه‌های فرهیختگان جامعه و شناخت جامع از افکار عمومی موجود در جامعه در تلاش است.

وی گفت: برای عملیاتی کردن این امر اتاق فکری و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده و جلسات تخصصی برگزار شده است.

کد خبر 47124
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار