شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مدیریت مصرف آب در جزیره خارگ برای جلوگیری از بحران ضروری است
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: با توجه به فصل گرما و افزایش احتمالی مصرف آب، تمامی ارگان‌ها موظف هستند به گونه‌ای آب مصرفی را مدیریت کنند که مردم دچار کمبود آب نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه به مواد مخدر بر اهمیت برگزاری ویژه برنامه‌های تأثیرگذار در این مقوله تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جامع مبارزه با مواد مخدر در بخش ویژه خارگ افزود: توجه به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، سازمان‌های مردم نهاد نیز در کنار دستگاه‌ها و ادارات می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند که لازم است ظرفیت‌های لازم برای مشارکت آنها به کار گرفته شود.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات کمبود آب بر لزوم مدیریت مصرف توسط تمامی نهادها تأکید کرد و افزود: با توجه به فصل گرما و افزایش احتمالی مصرف آب، تمامی ارگان‌ها موظف هستند به گونه‌ای مصرف را مدیریت کنند که مردم کمبود آب را احساس نکنند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه اهمیت ولایت و امامت در رأس امور است بر لزوم برنامه ریزی و همت ویژه در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد.

دشتی زاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری کنکور سراسری، هماهنگی بین بخشی را برای برگزاری هرچه مناسب‌تر کنکور و فراهم سازی بستر متناسب لازم دانست و بر آن تاکید کرد.

کد خبر 47130
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار