پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
رفع مشکلات و تأمین نیازهای رسانه‌های بوشهر پیگیری می‌شود
بوشهر- معاون توسعه مدیریت، منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات و تأمین نیازهای رسانه‌های استان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) اظهار داشت: در نظام حکمرانی خوب دولت، مردم و نهادهای مدنی از ارکان اصلی هستند که رسانه در این بین نقش مهمی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نهادهای فرهنگ‌ساز جامعه هستند بیان کرد: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند می‌توانند مطالبات مردم را به گوش دولت برسانند و نقش مهمی نیز در ارتقای بصیرت مردم بر عهده دارند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: در حالی که خبرهای کوچک‌ترین انتصابات در خبرهای رسانه‌ها به وفور منتشر می‌شود، موضوعات اقتصادی در رسانه‌های استان بوشهر جایگاهی ندارد.

تبیین واقعیت‌ها در جامعه

وی بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها کار بزرگی بود که توسط دولت انجام شده و ثمرات آن به زودی مشخص می‌شود ولی تاکنون به خوبی برای مردم تبیین نشده است و اگر خوب تبیین نکنیم دشمن سو استفاده خواهد کرد.

باستین با بیان اینکه باید با تبیین واقعیت‌ها در جامعه ایجاد امید و نشاط کنیم افزود: بسیاری از مشکلات ما ریشه در گذشته دارد و اگر قبلاً درست عمل می‌کردیم امروز این همه با مشکل روبرو نبودیم.

وی خواستار ورود تخصصی و کارشناسی رسانه‌ها به موضوعات شد و خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای حمایت از رسانه‌ها خواهیم کرد و قطعاً از نقدهای رسانه ناراحت نمی‌شویم و پاسخگو خواهیم بود.

حمایت از نقدهای سازنده

معاون توسعه مدیریت، منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه در اتاق من روی همه اصحاب رسانه و جریانات سیاسی باز است ادامه داد: باید تلاش کنیم که همدلی و همراهی همگانی را در جامعه رشد دهیم و کنار هم باشیم تا به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه مقابل نقدهای سازنده نمی‌ایستیم تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های خبری با حضور مدیران اقتصادی و اصحاب رسانه سعی می‌کنیم فضای امید را در این زمینه ارتقا دهیم.

باستین در پایان از تلاش برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای رسانه‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: نیازهای رسانه‌ها جمع‌بندی و اعلام شود ما هم در کنار شما برای رفع این کمبودها تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 47135
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار