جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت است
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه امنیت گفت: بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) اظهار داشت: از همراهی همه جانبه اصحاب رسانه استان بوشهر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سپاه خانه دوم شما در همه نقاط استان است اضافه کرد: رسانه‌های استانی بوشهر در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف نقش بسیار مهمی دارند و بوشهر از بهترین استان‌ها در حوزه امنیتی قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها فراگیر و در همه شرایط حضور دارند ادامه داد: رسانه‌ها یک کلاس درس کم‌هزینه هستند و اثربخشی بسیار بالایی در سطح جامعه دارند.

ایجاد همبستگی در جامعه

وی ایجاد همبستگی در جامعه را از کارکردهای رسانه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند و با مردم و همراه مردم هستند.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که بیش از پیش در زمینه تقویت فرهنگ دینی و معرفی هویت تاریخی و تمدن و سابقه درخشان حماسی استان بوشهر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز دنبال حاشیه‌سازی و برجسته‌کردن ایرادات کوچک است گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و بکارگیری همه ظرفیت‌ها دنبال ناامید کردن مردم و فاصله بین مردم و نظام است.

تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در این شرایط که دشمنان ما برای ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم گرد هم جمع شده‌اند، نقش و رسالت رسانه‌ها بیش از گذشته است.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال شبهه‌آفرینی در مورد کارایی نظام جمهوری اسلامی، نقش دین در حکومت، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه، تخریب نهادهای انقلابی و تخریب اندیشه، مواضع و شخصیت امامین انقلاب و دستاوردهای نظام هستند.

سردار رزمجو بیان کرد: باید در همه خاکریزها حضور داشته باشیم و در عرصه رسانه بر علیه دشمن به صورت تهاجمی عمل کنیم.

کد خبر 47136
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار