جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
رسانه‌های استان بوشهر حمایت و تقویت شوند
بوشهر- مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: توقع داریم مسئولان استان بوشهر برای رفع مشکلات رسانه‌ها پای کار باشند و حمایت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نجفی صبح چهارشنبه در نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) اظهار داشت: تلاش داریم که نشست‌ها با اصحاب رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی به صورت مستمر برگزار شود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای برای روشنگری و جهاد تبیین داشته‌اند و در این مسیر حمایت از رسانه‌ها برای حضور در این میدان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که انتظار داریم مسئولان در زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه رسانه‌ها در جهاد تبیین نقش مهم و اساسی را دارند بیان کرد: تقویت زیرساخت‌ها و ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان بوشهر با عشق و علاقه پای کار هستند افزود: علیرغم سختی‌های فراوان شاهد عملکرد بسیار خوب رسانه‌های استان بوشهر هستیم.

نجفی با بیان اینکه باید فضا را به سمت تقویت جایگاه رسانه‌ها ببریم خاطرنشان کرد: در وضعیت و شرایط خاصی قرار داریم و در این شرایط نیازمند کار ویژه‌ای هم هستیم که باید آمادگی لازم برای آن ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم را به استاندار بوشهر ارائه کرده‌ایم گفت: توقع داریم حمایت لازم از رسانه‌های استان بوشهر صورت گیرد. رسانه‌ها بازوی جهاد تبیین هستند و می‌تواند امید را در جامعه تقویت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه هیچکس نباید در مسیر انفعال رسانه‌ها حرکت کند تصریح کرد: در صورتی که رسانه‌ها منفعل شوند قطعاً کارایی لازم را نخواهند داشت و نمی‌توانند در جامعه ایجاد امید و نشاط کنند.

وی اظهار داشت: برای صیانت و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه پیشنهادهایی به صورت رسمی در حوزه‌های تسهیلات، آموزش، بهره‌مندی نهادها از ظرفیت‌های بومی و تقویت این جامعه از محل مسئولیت‌های اجتماعی ارائه شده است.

کد خبر 47138
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار