پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مسئولان استان بوشهر نقدپذیر و پاسخگو باشند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که همه مسئولان استان بوشهر نقدپذیر و پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: ارتباط با رسانه‌ها را به عنوان یک اولویت برای خودم می‌دانم و قطعاً این ارتباط به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از همه جریان‌های سیاسی و فکری استقبال می‌کنیم و در اتاق ما روی همه اصحاب رسانه و فعالان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… باز خواهد بود و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی که در کشور وجود دارد، موضوعات مختلفی برای امیدبخشی به مردم وجود دارد که باید به سراغ آنها برویم.

رسانه‌ها راهکار بدهند

وی بیان کرد: دولت برنامه‌های مهمی از جمله مردمی‌سازی یارانه‌ها را اجرایی کرده است که هرچند فشارهایی به مردم وارد شده ولی امید می‌رود که امسال و اوایل سال آینده شاهد گشایش‌هایی در حوزه اقتصادی کشور باشیم.

پورات با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار می‌رود در کنار انتقادهای خود راهکارهایی را نیز ارائه کنند افزود: همه باید نقدپذیر باشیم و قطعاً در مقابل باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود منشور اخلاقی رسانه‌ای که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده را مطالعه کنیم.

کد خبر 47139
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار