شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش در بوشهر برگزارشد
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: آزمون جامع مشمولین قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد.

رضا درویشی در گفت‌وگو بت خبرنگار مهر اظهار داشت: آزمون جامع مشمولین قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش سری پنجم در روزهای ۳۱ خردادماه و اول تا سوم تیرماه در حال برگزاری است و ۱۲۲ مهارت آموز در آن حضور دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این آزمون به صورت حضوری و- الکترونیکی و ویژه مشمولین قانون تعیین تکلیف سری پنجم و جاماندگان سری‌های قبل در پردیس بنت الهدی صدر این دانشگاه در حال انجام است.

درویشی تصریح کرد: حاضرین در این آزمون مطابق عناوین درسی مشخص شده، در آزمون کتبی چند گزینه‌ای و عملکردی شرکت دارند و زمان آزمون برای هر گروه متناسب با تعداد سوالات حدود ۵۰ دقیقه که شامل ۳۰ سوال از محتواهای معرفی شده و دو سناریو موقعیت محور از دروس تخصصی و اخلاق حرفه ای است.

وی متذکر شد: آزمون تمامی رشته‌ها به جز رشته آموزش ابتدایی در روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در تمام استان‌ها برگزار شد و آزمون برای داوطلبان رشته آموزش ابتدایی بر اساس رزرو انجام شده در سامانه از اول تا سوم تیرماه برگزار می‌شود.

درویشی تاکید کرد: آزمون جامع یا آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان، آزمون نهایی است که مهارت آموزان این دانشگاه و سایر مشمولین قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش پس از گذراندن دو نیم‌سال تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان و فراگیری تخصص‌های لازم باید در آن شرکت کرده و قبول شده تا رسماً وارد حرفه معلمی شوند.

کد خبر 47151
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار