پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
نیروهای بومی در طرح‌های پرورش میگوی استان بوشهر بکارگیری شوند
گناوه- استاندار بوشهرگفت: باید تلاش شود که مردم در طرح‌های پرورش میگو ذینفع باشند تا در بحث اشتغال و معیشت جامعه پیرامونی تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح پنج شنبه در این آئین بهره‌برداری ۱۵۰ هکتار از اراضی پرورش میگوی رودشور بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: باید تدبیری بیندیشیم که مردم این منطقه در طرح‌های پرورش میگو ذینفع باشند تا در بحث اشتغال و معیشت جامعه پیرامونی تأثیرگذار باشد.

استاندار بوشهر افزود: باید در بحث اشتغال پایدار و ماندگار بیش از پیش همت کنیم تا جوانان بومی منطقه با فراغ بال فعالیت کرده و درآمد پایدار داشته باشند.

وی با تقدیر از مدیران سابق که این طرح را پایه‌گذاری کردند یادآور شد: اگر چه امروز این پروژه را افتتاح کردیم ولی لازم است از تمام کسانی که از ابتدای طرح کمک کردند و پای کار بودند، تشکر کنیم.

محمدی‌زاده ابراز داشت: شهرک شیلاتی رود شور ۳ هزار و ۵۲۰ هکتار وسعت دارد و بزرگترین شهرک شیلاتی کشور به شمار می‌رود که امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها و تأمین اعتبار شاهد بهره‌برداری از تمام مزارع پرورش میگوی رود شور باشیم.

در این آئین با حضور استاندار بوشهر، ۱۵۰ هکتار از اراضی پرورش میگوی رود شور بندر ریگ شهرستان گناوه به عنوان بزرگترین شهرک شیلاتی کشور به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 47163
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار