جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نیروی انسانی توانمند استان بوشهر در صنایع دریایی استفاده شود
گناوه- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود که ظرفیت نیروی انسانی توانمند استان بوشهر در صنایع دریایی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های دریا در استان بوشهر اظهار داشت: اقتصاد دریا محور یکی از مهمترین محورهای توسعه کشور است.

وی افزود: کشور ما حدود پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد و با وجود موقعیت بسیار برجسته توسعه دریا محور، سال‌ها از توسعه و رونق بخشی به اقتصاد آبی کشور به ویژه در جنوب ایران که محل عبور کریدورهای بین المللی ترانزیت است غفلت کرده‌ایم.

جمیری با اشاره به ساخت دو کشتی غول پیکر افراماکس در استان بوشهر، بیان کرد: مایه خوشحالی ماست که این شرکت معظم و دانش بنیان با تکیه بر توان متخصصین داخلی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا به موفقیت چشمگیری در صنعت کشتی سازی دست پیدا کرده است.

وی یادآور شد: استان بوشهر از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده برخوردار است و امیدواریم در پروژه‌های سوم و چهارم افراماکس و سایر پروژه‌های شرکت صدرا از ظرفیت نیروهای بومی استفاده بهینه ای شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به نشست با مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا بیان کرد: موفقیت این شرکت در ساخت دومین کشتی بزرگ افراماکس و تحویل آن به کشور ونزوئلا مایه افتخار است.

کد خبر 47167
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار