جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
ظرفیت‌های ساحلی استان بوشهر به خوبی استفاده شود
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: باید با انجام طرح‌های مطالعاتی و برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌های ساحلی استان بوشهر به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر در چهار محور و سه رویکرد حفاظت، توسعه و یکپارچگی به‌روزرسانی و تدوین می‌شود.

وی ارتباط مناسب فعالیت‌ها و کاربری‌های انسان با فضای منطقه ساحلی را از جمله محورهای طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: هماهنگی بهره‌برداری با تولید منابع، فعالیت‌های انسانی با یکدیگر، پیشگیری و مدیریت مخاطرات محیطی از دیگر محورهای طرح یاد شده است.

استاندار بوشهر به‌روزرسانی، تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مناطق ساحلی از اهمیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی بالایی برخوردار است که با تصویب طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی طرح‌های لازم اجرایی می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خدمات دستگاه قضا را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: قوه قضائی عهده‌دار مسئولیت مهم و بزرگ در تحقق عدالت در جامعه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران بر الگوپذیری مدیران از این شهید والامقام تأکید کرد و افزود: اخلاص، از خودگذشتگی، مجاهدت و رشادت شهید چمران سرمشق و الگو است که باید از این فرهنگ در عرصه مدیریتی استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم مدیران در توسعه در بخش‌های گوناگون گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از توانمندی لازم در حوزه‌های مرتبط برخوردار هستند که استفاده از طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی یک ضرورت است.

کد خبر 47169
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار